Załatwianie spraw
- sekretariat szkoły przyjmuje pisma, wnioski i podania interesantów,
- korespondencję można dostarczyć osobiście lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: kontakt @sp2zgc.pl,
- sekretariat udziela podsatwowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw,
- sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnie z Kodeksem postępowania administarcyjnego.
Załączniki
- wniosek pdf.pdf (78.78 KB)
- wniosek.docx (17.58 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2019-02-06 11:56 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2019-02-06 00:00 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza w Zgorzelcu | |
Odwiedziny: | 1365 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.