Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza w Zgorzelcu

 

Kalendarium

Niedziela, 2024-09-08

Imieniny: Czcibora, Marii

Lokalizacja

Kontakt

ul. Reymonta 16,  ul. Orzeszkowej 60 59-900 Zgorzelec
tel. 756408880, 756408882
e-mail: kontakt@sp2zgc.pl

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 5788894
  • Do końca roku: 114 dni
  • Do wakacji: 292 dni
Jesteś tutaj:
  1. Start
  2. Kalendarz

Kalendarz

Artykuły

Drodzy Rodzice i Opiekunowie,

w ramach tegorocznego Budżetu Obywatelskiego zgłosiliśmy projekt wymiany podłoża na placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 na ulicy Reymonta 16 w Zgorzelcu.

W zeszłym roku Państwa głosy pomogły wygrać projektowi zgłoszonemu przez sąsiadujące ze szkołą przedszkole "Mali Odkrywcy" na modernizację obu placów: przedszkolnego i szkolnego. Niestety przez wzrost cen konieczna była modyfikacja projektu i ograniczenie go tylko do jednego placu, nad którym prace wkrótce ruszą. Przedszkole już zapowiedziało swój aktywny udział w wspieraniu naszego projektu, którego głosowanie w tym roku trwa jedynie tydzień, a mamy ambitnego przeciwnika rokrocznie wygrywającego w swojej kategorii. Z całego serca prosimy Państwa o zaangażowanie i aktywizację rodzin, znajomych i sąsiadów w głosowaniu: wszystkich mieszkańców miasta Zgorzelec od 13-tego roku życia!

 

https://zgorzelec.konsultacjejst.pl/budzet/glosowanie/0188c3d1-2643-4253-bca8-11d5873fce9d 

 

 

 

Ruszyło głosowanie na projekty z Budżetu Obywatelskiego.

Nasza propozycja - PROJEKT NR 4 BEZPIECZNA POWIERZCHNIA NA PLACU ZABAW w SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 2 przy ul. Reymonta w Zgorzelcu.

Projekt obejmuje całkowitą wymianę nawierzchni na terenie całego placu zabaw wraz ze ścieżką od parkingu.

Przypominamy, że place zabaw przy Szkole nr 2 i Przedszkolu "Mali Odkrywcy" są ogólnodostępnym i popularnym miejscem zabaw.

W imieniu naszych Najmłodszych Mieszkańców zachęcamy, zapraszamy i prosimy o głosy na PROJEKT NR 4 !!!!

https://zgorzelec.konsultacjejst.pl/budzet/glosowanie/0188c3d1-2643-4253-bca8-11d5873fce9d 

 

Czytaj więcej o: